fredag 12 november 2010

Översvämning!


Idag när jag på jobbet stod och förberedde en laboration i kemipreppen kom vaktmästaren stormandes in.Han berättade att salen under (IV-salen) var översvämmad med vatten! Var allt vatten kom ifrån är i dagsläget oklart, någonstans från kemipreppen är klart, men inte hur. Jag har dock mina teorier.
LÅt mig berätta dem, och kära läsare, förbered er på en chock!
Herr Hellman har den senaste tiden kommit med en rad fruktansvärda lögner och attacker mot mig på sin blogg och jag har så gott jag kunnat värjt mig mot dessa genom god och rätt argumentation. Det måste givetvis vara han som i vredesmod efter misslyckad bowling brutit sig in i kemipreppen och saboterat så att vatten läckt ner genom golvet till underliggande sal. Nu har denna bloggkonflikt gått över i regelrätta krigsaktioner. Planering sker under helgen och Herr Hellman kommer märka hämnd på måndag. Märk väl, det är Hellman som påbörjat alltihopa! Alea iacta est!

2 kommentarer:

  1. Vilken ondskefull handling!
    Vi måste efterlysa vittnen!

    SvaraRadera
  2. Nya sensationella avslöjanden om kemiens innersta väsen på www.stefanhellman.se

    SvaraRadera