lördag 28 februari 2009

Vänersborgska och Opera


Ja då blev det Agnes och en operalåt som gick vidare, de två låtar som vi här hoppades på! inte illa! Nu blir det spännande att se vilka två låtar som går vidare från andra chansens. Sen ska ju en tredje låt tillkomma, internationella juryn. Tyvärr verkar det ju som att den internationella juryn består av västeuropeer vilket inte bådar gott då hela tävlinge domineras av östeuropeiska bergsländer och konstiga andra länder. Det är inte lätt att hålla reda på Västskarotien, Mallodovien och Tallikistan.


Hm ja jag hoppas iallfall på Alcazar, det är min favorit !!


I morgon söndag blir det slöittandet på Vasaloppet, Aktivt tittande på femmilen medan jag läser historia, det är ju ändå masstart. Sen ska jag göra ett ordentligt ryck i historian, där ligger jag lite efter i. Det kommer gå bra att läsa, Christian ska gå upp i Level 80 i WoW. Jag undrar när han ska varva spelet, men då bara skrattar han...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar