onsdag 18 februari 2009

Förkylning



Jaha, så har man blivit förkyld också. Nåja, jag är ju ändå ledig så det spelar kanske inte så stor roll. Men hängig är man ju. Sov till 10.00 och ändå är man helt slut.




Idag får det bli väldigt lugnt. Läser lite böcker, och kollar lite i mina hisoria-böcker, så det blir rätt lugnt. Har försökt hjälpt Christian med att städa men jag är så seg så Christian brukar hinna göra allt innan iallafall. Men jag ska iallafall fixa maten idag, lax och ris.




Ser framemot helgen som kommer att handla om Sport och Melodifestival. VM i skidskytte pågår för fullt och avslutas på söndag. Vanliga Skid-VM drar igång i morgon!


Sverige har sin tredje delfinal i Melodifestivalen och Norge har sin Final i Melodi Grand Prix. I den norska finalen hoppas jag att Alexander Rybak vinner.

1 kommentar: