torsdag 22 april 2010

Nypremiär


Ja, ett tag sen jag skrev här, får se om jag kan skriva här oftare.

Är idag trött, vilket beror på en tur till Falkenberg igår. Skulle titta på deras 1-1 stuk med datorer till varje elev och lärare. Ett spännande koncept som vi i Mellerud säkert får modifiera om det skall användas. Kostnaden är alldeles för hög för en så liten kommun. Däremot att skaffa en dator på annat sätt till varje elev kan nog gå med viss bearbetning av personer i nyckelställning.

Annars har jag prov i kemi B som skall rättas, kommer säkert gå bra.

Har också hunnit med att städa i kemi-institutionen och kommer fortsätta i morgon. Andra städområden kommer också prioriteras då jag tydligen slarvat bort ett viktigt protokoll. Nåja, man kan inte vara på topp jämt.

Senare idag väntar träning, (lätt promenad då jag inte tränat ordentligt på ett par veckor), disk, läsning av spännande historisk litteratur, samt titta på serier på datorn. SÅ det är fullt upp. Dessutom har jag precis fått en ny bok i brevlådan, "Sänkningen av Blücher den nionde april 1940" av Alf R. Jacobsen. Spännande läsning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar