tisdag 1 mars 2011

Det är mycket nu

Det är väldigt mycket nu och jag känner att jag inte riktigt har kontroll. Det har gått i ett efter att lovet drog igång och det är mycket som ska göras. ca 1,5 månader kvar till påsklovet och alla som är i skolans värld vet att det är fram till påsk man kan göra något, sen försvinner allt iväg på allehanda saker.

Vecka med VM OCH lektioner är ingen höjdare, man får försöka hinna med sporten ändå. Idag hade jag dock planeringstid när loppet var så jag hann med ändå. Men det var ju värdelöst, bara silver och brons för Norge. Någon finne råkade vinna. Helt anonym hela säsongen och sen gömd dold på någon kurort tillsammans med apotekare och sedan GULD. jaja, jag har inte anklagat någon för doping. Sverige hade vallat bort sig. Som vanligt.

Medaljligan efter 11 tävlingar:
1:a Norge: 4 guld, 3 silver, 3 brons
Österrike: 4 guld, 1 silver, 1 brons
Tyskland: 1 guld, 2 silver, 1 brons
Sverige: 1 guld, 0 silver, 1 brons
Finland: 1guld, 0 silver, 1 brons
Polen: 0 guld, 2 silver, 1 brons
Italien: 0 guld, 2 silver 0 brons
Ryssland: 0 guld, 1 silver, 1 brons
Slovenien: 0 guld, 0 silver, 1 brons
Frankrike: 0 guld, 0 silver, 1 brons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar